niedziela, 12 lipca 2015

HEJTY | MAKIJAŻ AWANGARDOWY - CZERWONE, MOKRE POWIEKI

Czerwień to taki niebezpieczny kolor. Szczególnie na oku, raczej mało kto używa go w makijażu dziennym czy wieczorowym. Jednak dzięki temu staje się on mniej oczywisty, dlatego warto się nim bawić na różne sposoby. Dziś przedstawiłam czerwień w dość awangardowym looku, gdyż na oku nie ma ani grama cienia, a cały makijaż tworzą czerwone pomadki :) Mokry, niedbały i ogólnie zła dziewczynka. Dajcie znać, co sądzicie na temat tego makijażu? Lubicie takie szaleństwa?

#Red is so dangerous colour. Especially on the eye, not much women are using it in everyday or evening make-up. Thus red become unobvious, and that's the reason you should get interested about it. Today I show you some avant-garde look with using red lipstick instead of eyeshadows. Is wet, careless and generally bad, bad girl ;) Tell me what you think about it!#







Użyłam
#I've used#

16 komentarzy:

  1. Muszę przyznać że wygląda szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ale kurczę nie pomalowalabym się tak :-D. Ani na sesję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ciekawy, ale tylko na sesje i to wybrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako charakteryzacja tak, ale jako makijaż nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. odważny ale co tak ja lubie takie odważne makijaże w sumie na kimś ale zawsze coś :( ten przykuwa uwagę okropnie a o to chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny na sesję :D co do czerwieni... to ja tam ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jako właśnie makijaż do sesji, czy po prostu do zabawy :) Ja raczej na co dzień unikam czystej czerwieni na oczach, moja skóra jest zaczerwieniona z natury i dodatkowa porcja na oku sprawia, że wyglądam jakbym była chora :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Ja bym jeszcze zrobiła intensywniejsze usta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niecodziennie to wygląda a jednak mi bardzo się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Makijaż fantastyczny!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień na pewno nie, ale na jakąś sesję super :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny! *.* Uwielbiam makijaże w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie po czerwień nie sięga się zbyt często, ale na zdjeciach wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...