poniedziałek, 20 lipca 2015

FOUNDATION| MAKIJAŻ ARTYSTYCZNY, FASHION

Szał, dzisiaj szał:) Powiem Wam, że makijaż "niedbały" wcale nie jest taki prosty do wykonania. Z jednej strony mówię sobie "pacnij tym pędzlem, nie czaj się" a z drugiej "rozetrzyj jeszcze trochę i tu wyrównaj" ;) To jest taka wewnętrzna walka :) Czy też tak macie? Efekty oceńcie sami, buźka!

Madness today :) I can tell you, that "careless" make-up is not such easy to do. On the one hand you want to do it like you don't care and on the other hand you want perfection so badly :) It's inner fight :) Do you have the same problem? Judge the results of mine, kisses!









Użyłam
# I've used#


10 komentarzy:

  1. Wow, mega dramatyczny :D Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zrobienie takiego makijażu zajęło Ci dużo czasu? Godzinę, dwie, trzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie patrzę na zegarek więc dokładnie Ci nie powiem, ale ten zajął mi jakieś 1 - 1,5 godzinki około.

      Usuń
  3. S U P E R! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu moje klimaty! :D Świeetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę 'niedbale', musi być perfekcyjnie. Dlatego rzadko noszę eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi wrażenie :D
    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...