sobota, 4 lipca 2015

CHOP SUEY! | BRĄZOWE USTA

Witajcie robaczki. Do dzisiejszego makijażu zainspirowałam mnie obłędny odcień konturówki - dla wielu osób pewnie dość jesienny. Ja nie lubię się jednak ograniczać i zostawiać takich cudeniek na chłodne dni ;) Dziś małe szaleństwa również fotograficzne. Ciągłe pięknowanie też może nudzić ;) Dajcie znać czy Wam się podoba ! Buziaki!

# Hi little wormies! Amazing shade of my new lip pencil was an inspiration for this make-up. I guess this shade is more autumn for you guys, but not for me ;)  Wait till autumn? Such waste! :) You can see on photos my little madness, even loveliness can bored to death :)#







Użyłam
#I've used#

5 komentarzy:

  1. Makijaż jak z wybiegu ! :) Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje makijaże sąrewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoimi makijażami! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...