czwartek, 11 czerwca 2015

COME AND GET IT | GLAMOUR W ŻYWYCH KOLORACH POMARAŃCZY I KORALU

Witajcie! Dzisiejszy makijaż jest wyjątkowo kobiecy (jak na mnie ;) ) Wyrazista kreska, pełne usta, wachlarz rzęs sprawiają, że każda kobieta zaczyna wyglądać zniewalająco. Jednak tym, co stanowi o jego wyjątkowości jest kolorystyka - żywe i soczyste letnie, ciepłe odcienie. Na każdą letnią imprezę, bal, wesele, spotkanie i każdą inną okoliczność :)

# Hello! Today I have such feminie make-up. Bold eyeliner, full lips, fake lashes can made every woman beautiful. But the most important are colours - fresh summer warm shades. Great for every  occasion!#






Użyłam
# I've used#


10 komentarzy:

  1. Makijaż zapiera dech w piersiach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż prześliczny ❤ Ale widzę, że lubimy tego samego wykonawcę :o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak , jestem maniakalną fanką :D
      Dzięki !

      Usuń
  3. Jejj! Jaki wspaniały makijaż!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Lato w pełni. :) Bardzo fajny, świeży i letni makijaż, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...