czwartek, 2 kwietnia 2015

PYRO | MAKIJAŻ Z AKCENTEM

Hej! Wow długa przerwa. Bardzo długa. Dziękuję Bogu, że już po zimie i dzień jest dłuższy.... Zatęskniło mi się za czymś bardziej kobiecym, mocną krechą, rzęsami... Nie mogłam sobie odmówić urozmaicenia, w tym przypadku różowymi akcentami. Mam nadzieję, że lubicie kobiece makijaże :) Buziaki!

# Hi! Wow long break. So long. Thank God, winter is over and day become longer... I missed some feminie make-up - bold line, fake lashes... I add some pink accent for a change. I hope you like it :) Kisses!#







Użyłam
#I've used#

4 komentarze:

  1. Make-up świetny, ale kurcze.. te 'plamki' czerwone mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez tych plamek bardzo fajny na wyjście wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...