poniedziałek, 27 kwietnia 2015

LONLEY IN GORGEOUS | MAKIJAŻ SPOTLIGHT + MATOWE CZERWONE USTA

Hej robaczki. Przedstawiam Wam dzisiaj tą bardziej glamour wersję mnie (czyli coś zupełnie absurdalnego, bo osobiście nie mam w sobie ani kropelki glamu ;P ), ale lubię wyglądać inaczej niż zwykle, dlatego podoba mi się efekt końcowy :) Stworzyłam na oku makijaż techniką "spotlight" - z rozświetlonym środkiem powieki, klasyczną kreską i dodałam do tego matowe usta w odcieniu pięknej klasycznej czerwieni.

Dajcie znać co Wy na to? Lubicie takie eleganckie, kobiece makijaże? Jesteście glamour?

# Hi! It's my glamour version today. In fact I'm totally not glamour and that's why I like this make-up - I look different than everyday. Share youropinion, do you like that look? Do you like that kond of make-up? R U glamour?#







Użyłam
# I've used#

11 komentarzy:

  1. Taki trochę Vamp, świetne!
    Uwielbiam tego typu makijaże. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powaliłaś mnie na łopatki tym makijażem. Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne oko i kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale pięknie Ci wyszedł, a sama nie odwzoruję pewnie grr ;(


    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż, klasyczny i bardzo kobiecy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż, wyglądasz zjawiskowo! I perfekcyjny eyeliner.. obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...