środa, 8 kwietnia 2015

COMEBACK | TRENDY W MAKIJAŻU - GRAFICZNY EYELINER I JAGODOWE USTA

Witajcie! Zmalowałam dzisiaj nietypową kreskę na górnej powiece, bardzo popularna ostatnimi czasy na wybiegach. Połączenie z ciemnymi jagodowymi ustami jest zdecydowanie trafne :) Proste i efektowne :) Na wieczór i na dzień dla odważniejszych ;) Dajcie znać co myślicie!

# Hi! I made some unusual line on upper eyelid, recently popular on catwalks. Combo with berry lips is really accurate:D Simple and spectacular:) Nice for evenings. And day if you're courageous :P Share your opinion! #







 Użyłam
# I've used#


6 komentarzy:

  1. Kreska bardzo ciekawa chociaż nie za bardzo mnei przekonuje :) Za to usta są obłędne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejże! Ta kreseczka mnie powaliła! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow no makijaż jest mega super ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, już myślałam, że obcięłaś włosy.. phew! :D
    Ciekawie, choć usta mi średnio podchodzą - ale jako całość, b. fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...