sobota, 21 lutego 2015

R U MINE | MONOKOLORYSTYCZNY MAKIJAŻ - PRZYDYMIONE OKO BEZ RZĘS

 Bardzo podoba mi się ostatnio makijaż monokolorystyczny. Mam na niego sporo pomysłów, oto jeden z nich, czyli brąz. Na ustach czekolada, na oku miedź. Wyraziste brwi i rezygnacja z podkreślenia rzęs nadała charakteru. Co sądzicie o makijażach mono?

# I love mono make-up. I have so many ideas for it, today one of them - brown. Chocolate brown on lips and cooper brown on eyes. Strong brows and no mascara makes this look more interesting. What you think about mono make-ups?#








Użyłam
#I've used#

17 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Bardzo efektowny taki minimalizm, a wykonanie istna precyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt, spróbuję to powtórzyć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny efekt, podoba mi się ten monokolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z moich ulubionych piosenek ♥ piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo utalentowana:) Odnośnie Twojego komentarza na moim blogu- Ja od jakiegoś czasu mieszam korektor Mac z Nyxem i tym samym sama stworzyłam swój idealny korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) choć ja musiałabym pomalować rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) choć ja musiałabym pomalować rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż i te zdjęcia ! masz przepiękne oczy :)i zgadzam się z komentującą wyżej, ja na pewno bym czuła się lepiej delikatnie malując rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż :) Ale i rzęsy bym jeszcze przeczesała maskarą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się bardzo podoba ;) usta są genialne ! :) ale mimo wsyztsko dla mnie makijaż bez tuszu do rzęs to nie makijaż :D nie wyobrażam sobie wyjśc bez pomalowanych rzęs :D a jak czasem mi się to rpzytrafi to czuje się taka goła xD

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...