piątek, 16 stycznia 2015

SHEPPLE | MAKIJAŻ INSPIROWANY LINDĄ HALLBERG - NIEBIESKIE USTA I MIEDZIANE OCZY

Hej robaczki! Mój tryb pracy nie pozwala mi za często robić wpisów, nad czym bardzo ubolewam bo po prostu to uwielbiam. W takich sytuacjach, gdy w moim życiu na okrągło coś się dzieje, zauważam jak bardzo to kocham. I to jest piękne :) Dziś makijaż inspirowanym makijażem mojej guru, Lindy Hallberg - to połączenie kolorystyczne mnie po prostu zachwyciło! Wygląda tak obłędnie dziwnie..... :)

# Hi dudes! It's problem for me to make some posts more often because of my job, and I'm so sad about it. I love it so much! In situations like this, when in my life something happens over and over again, I notice how much I love it. It's awesome! :) Today I get inspired of my make-up guru Linda Hallberg - those colours combo is just gorgeous! So madness....








Użyłam
#I've used#


9 komentarzy:

  1. Linda jest również moją mistrzynią ! :)
    Makijaż bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linda ... każdy ją kocha !
    A makijaż świetny ;)
    lubię takie wersje makijażu bardziej artystyczne, jednak mało tego w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirująca dusza z Ciebie :) Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz mega pomysly na makijaze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Linda inspiruje chyba wszystkich. Genialnie wyszedł Ci ten makijaż! Ma w sobie urok i czar. Głębia i faktura jest, do tego kolory dopełniające, reweeelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i ostatnie zdjęcia - Piękne !

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...