środa, 3 grudnia 2014

WE'LL BE GONE BY THEN| ZIELONE KRESKI I SZTUCZNE PIEGI - UDAJĘ RUDZIELCA

Hey! Piegi podobały i się od zawsze, dlatego wyeksponowałam je w dzisiejszym makijażu. W połączeniu z kolorami na oku uczyniły mnie rudzielcem :) Zielony eyeliner pięknie współgra z miedzianym brązem i pomarańczem. Do tego niebieskie rzęsy, aby dodać nutkę świeżości :) Co sądzicie o tym makijażu? Lubicie piegi? Dajcie znać!

#Hey! I love freckles since ever, so I underlined them today. It makes me russet in combo with my eye make-up colours :P Green eyeliner looks awesome with cooper-brown and orange. Blue eyelashes gives little bit of freshness. What U think about this make-up? Do you guys like freckles? Tell me! #




Użyłam
#I've used#

14 komentarzy:

  1. Świetne te piegi! Czasem też sobie domalowuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Makijaż oka wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż, piegi pasują do niego idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co w tym jest ale uwielbiam piegi, buzie w piegach:) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. sama na pewno nie zdecydowałabym się na ten makijaż, bo nigdy nie maluję powiek, ale na tobie prezentuje się cudownie :). i te piegi - piękne!

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za piegami, ale sam makijaż oczu mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż dość oryginalny, ale raczej nie w moim stylu, za dużo kolorów, a ja lubuję się w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż <3
    Chciałabym tak profesjonalnie się malować ;3
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skubana. Świetny makijaż, bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze... jaką ty masz fenomenalną urodę dziewczyno jesteś taka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...