wtorek, 23 grudnia 2014

PRETTY HURTS | DZIEWCZĘCY MAKIJAŻ Z CZERWONYMI MATOWYMI USTAMI SLEEK

Witajcie. Wykorzystując chwilę przed pracą przedstawiam Wam makijaż, który być może przyda się Wam na nadchodzące okoliczności. Jeżeli jakiś makijaż  robię więcej niż 1 raz to muszę go naprawdę lubić, a poniższy do nich należy :) Jest bardzo kobiecy, elegancki i uniwersalny. Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu, buziaki!

#Hello. I have a minute so I want to show you new make-up, I think it can be usful for comming occasions. This one I made more than once so it means I like it a lot :) It's so feminie, elegant and universal. I hope you like it, kisses! #









Użyłam
# I've used#

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam się tak malować na co dzień! Piękne rzęsy - to Ardell?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ważniejsze wyjścia maluję baardzo podobnie. Czerwone usta zawsze na pierwszy planie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, rzęsy i czerwone usta robią wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie piękne usta!
    Ja w takim kolorze wyglądałabym jak Joker, z Batmana. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klasyczny makijaż, idealny byłby do białej albo czarnej kreacji, jednak do mojej fioletowej muszę postawić na jaśniejsze i delikatniejsze usta, czego bardzo żałuję ;(
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej, ja z pewnością chętnie tu wrócę!
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam ;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...