poniedziałek, 17 listopada 2014

ROYALS| SUBTELNY MAKIJAŻ KONTRASTOWY

Jestem! W końcu! Wybaczcie tak długą przerwę, ale praca, remont i zylion innych okoliczności uniemożliwiało mi zrobienie jakiegokolwiek makijażu....  Sytuacja jest opanowana, już wracam ;) Dzisiaj odtworzyłam mój makijaż urodzinowy, ponieważ bardzo podobał się wielu osobom, mam nadzieję, że Wam również :) Bardzo kolorowo, kontrastowo, bo trzeba sobie umilać tą szarówę ;) Buziaki !

# Finally! I'm present! Sorry for so long break, It's because of my job, renovation and other things... But now, I'm back :) Today I made my b-day make-up because a lot of people likes it, I hope you too :) Kisses! #




Użyłam
# I've used#

9 komentarzy:

  1. piekny makijaż
    ciekawie połączone kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy Twój makijaż jest przepiękny! Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajeczny makijaż! <3 Dolna powieka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Górna powieka jest cudowna, ale dolna.. efekt podkrążonego,zmęczonego oka:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kolorystyka tego makijażu :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...