wtorek, 25 listopada 2014

B3 | MAKIJAŻ Z AKCENTEM NA USTA I BRWI

Trend nie lubiany przez wiele z Was - akcent na brwi i usta w zestawieniu z nieumalowanym okiem. Ja ten look uwielbiam i noszę na co dzień. Pomimo nagiego oka przyciąga uwagę, intryguje. Czasem tak bywa, że przytłumiając jedną rzecz, podkreślamy drugą. Taka sprzeczność. Dajcie znać co Wy na ten temat sądzicie!

# This trend is not liked by many of you - accent on the eyebrows and lips in combination with naed eye. I love this look and wear everyday. Although the naked eye this look attracts attention, intrigued. Sometimes it happens that repress one thing we stress the other. Such a contradiction. Tell me what you think about it!#



 Użyłam
#I've used#

15 komentarzy:

  1. bardzo Ci pasuje taki look, ja z podkreślonymi brwiami i bez zrobionych rzęs wyglądam jak bert z ulicy sezamkowej ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! a ja lubie mocno podkreślać i oko i usta jednocześnie - choć nie zawsze..
    Nie lubuję się w takich makijażach jaki przedstawiłaś, z takiej racji, ze wtedy trzeba miećnieskazitelną twarz, niestety z moimi problemami na cerze nie da się tak, aczkolwiek bardzo mi się to podoba! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie mocno podkreslone usta i delikatne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię ten trend i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak zawsze rzęski maluje bo inaczej nie mam oczu :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo do Ciebie pasuje taki look, u mnie by się nie sprawdził. Dla mnie podstawą jest podkreślenie oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty wyglądasz w takim makijażu wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam mocne usta, a czasami nawet przy mocnym oku dodaje akcent kolorystyczny ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bardzo podoba, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo w sumie całkiem fajnie wygląda taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem ten trend sprawdza sie przy rzesach ktore sa widoczne moje biale mizerne wiec ja wygladam tak umalowana dosc dziwnie, alel u kogos bardzo lubie ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie mam czasu zawsze tak robie ;D raz dwa ogarnąc buzie, brwi, rzesy i mocniejsze usta i mozna wychodzic ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Akcent na usta i brwii zawsze na tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie mam czasu na malowanie oka to maluję mocniej usta, np. fioletem albo różem. Brwi zawsze podkreślone i oczywiście tusz na rzęsy. Podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio z tuszu zrezygnowałam całkowicie w codziennym makijażu

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...