poniedziałek, 13 października 2014

TWENTYSOMETHING | KOBIECY MAKIJAŻ Z USTAMI W ODCIENIU TAUPE

Chciałam stworzyć coś w miarę zwyczajnego, kobiecego, ładnego po prostu. Czarna kreska i delikatnie połyskująca powieka to było to. Nie za nudno? Nieeeee, wystarczy spojrzeć na usta, które pokryłam cieniem w kremie (Maybelline w odcieniu permanent taupe). Ten szarobrązowy odcień całkowicie zmienił makijaż! A wciąż jest kobiecy :)

# I want to create something ordinary, feminie, just pretty. Black eyeliner and gently shimmering eyelid, that was it. Not too boring? Nooo, just look at my lips - I covered them by a creamy shadow ( Maybelline, permanent taupe). This gray-brown shade has completly changed make-up! But still feminie :)

Genialny kawałek, uwielbiam! <3








Użyłam
#I've used

30 komentarzy:

  1. Nie wiem, co jest bardziej genialne. Kolor ust czy ta kreska z cielistym cieniem i brokatem? Niesamowicie zmysłowo i z charakterem. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kobiecy makijaż, oko przepięknie podkreślone

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie! Pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wygląda na ustach ta szarość!!!:) Rewelacja:). Poza tym uwielbiam Jamiego Culluma:).

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne oko, makijaż piękny, delikatny i zdecydowanie kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie :) podoba mi się róż na policzkach jest tak równomiernie rozłożony naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany makijaż.!
    To że robisz świetne makijaże już wiesz, ale ten taki kobiecy na co dzień, a niecodzienny! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka kreska, idealna jest!
    "Pomadka" wygląda bardzo ciekawie i intrygująco, i podoba mi się! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny makijaż, usta niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spojrzałam na zdjęcia i myślę co za szminka, doczytałam, że to cień, ciekawe rozwiązanie, oko bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy efekt na ustach uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja ! A z tym cieniem na ustach to mnie zaskoczyłaś, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak makijaż jest totalnie odmieniony przez te usta, które wyszły CI po prostu fenomenalnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu bosko, zakochałam się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bomba. Nie mogę się napatrzeć na ten make-up. Fajny pomysł na pomalowanie ust, kolor obłędny. A cień na powiekach jest niesamowity.. niezwykle kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię za duże bluzy :D
    Świetny makijaż, a te usta dodają całości tego czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie, ten kolor ust nadaje makijażowi tajemniczości jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż ust bardzo mi się podoba bo na co dzień noszę takie kolory:) bardzo fajny blog na pewno będę go odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna kreska, a usta zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, stylowy makijaż. Uwielbiam tak starannie wykonane kreski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Na moim blogu rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia. Zapraszam do wzięcia udziału! :) Ściskam.

      Usuń
  21. Wyglądasz super. Makijaż jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kreska i usta wyszły fantastycznie tym cieniem - jak długo się utrzymywał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, bo zaraz go zmyłam :)

      Usuń
  23. Świetny pomysł z ustami! Jutro takie sobie zafunduje :-D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...