czwartek, 9 października 2014

THE WOLF | ARTYSTYCZNY MAKIJAŻ W JESIENNYCH KOLORACH

Muszę się pogodzić z faktem, że zbliża się jesień. Oto makijaż na jej przywitanie:) Zainspirowała mnie szczególnie jesienna kolorystyka. Nie mogłam odmówić sobie szaleństw, stąd biała twarz i kolory na skroniach i policzkach. Dawno nie byłam tak zadowolona ze zdjęć :) I fryzury :)

# I have to accept the fact, that autumn is coming. Here is some make-up for greeting:)  I get inspired of autumnal colours. Is a little bit crazy because of white face and colors on temples and cheeks. Photos looks nice :) And my hairstyle too :) #








Użyłam
# I've used#

28 komentarzy:

  1. piękny makijaż, jesteś bardzo fotogeniczna i ładnie przedstawiasz swoją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszałamiający! Chyba wydrukuję to zdjęcie i na następna imprezę tak się umaluję;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D niech się na coś przyda ;)

      Usuń
  3. Piękny makijaż i piękna fryzurka :)
    Masz przecudne oczy!
    Pozdrawiam,
    WingsOfEnvy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż! Bardzo mi się podoba!

    P.S. Zieloną kawę kupuję przez internet, znajdziesz u mnie recenzje pod etykietą 'zielona kawa'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i zmysłowa kreacja Pani jesieni :) ps jeśli twój blog nie jest jeszcze na www.kosmetoblogi.blogspot.com to serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie do końca blog kosmetyczny jest :)

      Usuń
  6. wow zdjecia progress makijaz jak zwykle nieziemski!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, naprawdę inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna inspiracja na sesję zdjęciową... zapraszam do mnie, w jednym z ostatnich i pierwszych! bo dopiero zaczynam :) postów pokazałam make up jaki wykonała na mnie wizażystka do sesji, może ocenisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow widziałam juz jedno foto w necie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde ten make up jest naprawde przepieknu, az ma sie ochote go odtworzyc. piekny

    OdpowiedzUsuń
  11. A odtwarzaj, po to jest żeby inspirować! Tylko koniecznie pochwal się rezultatem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie !
    Jesteś fotogeniczna ;) Świetnie się na Cb patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło pięknie. Dopracowany każdy detal. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze powiedziawszy jak teraz pierwszy raz mam do czynienia z Twoim blogiem, po obejrzeniu zdjęć nie sądziłam, że to ty zajmujesz się makijażem (dopiero po przeczytaniu), niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. przy lekkiej modyfikacji chętnie u siebie bym spróbowała takiego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny makijaż :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...