piątek, 31 października 2014

SKULL | CHARAKTERYZACJA HALLOWEEN - CZASZKA

Nie jestem fanką święta halloween ze względów religijnych i własnych przekonań, jednak czaszka to charakteryzacja, którą zawsze chciałam zrobić. Mimo presji czasu wyszło całkiem fajnie :) Ludziom na ulicy się podobało ;) A wy? Robiłyście sobie jakieś upiorne charakteryzacje?

#I'm not a fan of halloween for religion and personal beliefs sake, however skull make-up was the one I' ve always wanted to do. I think it looks nice, strangers from the street was enchanted ;) Tell me about your halloween characterization !






20 komentarzy:

  1. Wiesz co zacznę od tego, że na stronie głównej albo powinno być mniej notek do wyświetlania albo notki z funkcją zawijania tekstu (czyli kawałek notki i "czytaj więcej"), ponieważ w każdej notce jest po kilkanaście zdjęć i zawiesza się strona i trzeba dłuugo czekać :( Jeśli chcesz mogę Ci pomoć wcielić w blogowe życie ww. triki ;) Oczywiście to tylko sugestia.
    Co do samego makijażu no szczena mi leży na podłodze! Dużo nastolatek na haloween właśnie kusi się na tego typu makijaż ale ten jest świetny! Realistyczny, dopracowany w każdym calu!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nigdy nie lubiłam formy postów zwijanych gdy czytałam inne blogi i może stąd pozostałam przy tej formie. Choć muszę przyznać, że blog wyglądałby wtedy na bardziej poukładany. Na pewno się nad tym zastanowię:)

      W notce jest maksymalnie 7, nie kilkanaście zdjęć :)

      Dzięki!

      Usuń
  2. Skojarzyło mi się z serialem American Horror Story, sezonem 1, gdzie jedna z postaci miała bardzo podobny make up.
    Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny! :) Masz ogromny talent i wielkie umiejętności :) Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota Reszta makijaży równie piękne i precyzyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie! Pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak dobrze wykonany ten make-up, że aż się wystraszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ulalala! przeraziłam się 3 zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Też chodzi za mną taka czaszka, może w przyszłym roku? U mnie znajdziesz mrocznego clowna ;) W tym roku tylko 1 stylizację zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to zrobiłaś ! Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wy, z kosmetyczną pasją...
    naprawdę Was podziwiam
    jesteście niesamowite ! piękna czaszka... i te 'padające cienie"
    obłęd !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra !! świetna robota !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło całkiem fajnie? Wyszło NIESAMOWICIE! :D Ja w tym roku idąc na imprezę z okazji halloween wykonałam sugar skull, miny dziewczyn gdy wchodziłam do damskiej toalety - bezcenne ;P

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...