niedziela, 5 października 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

Zostałam nominowana przez Mademoiselle-J do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję :) W związku z tym odpowiem na kilka pytań, więc jeżeli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do czytania :)


1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Pojawił się w zasadzie od razu, gdy tylko wpadłam na pomysł założenia bloga makijażowego. Chciałam, żeby kojarzył się z makijażem, jednocześnie był krótki i chwytliwy. 



2. Wymień 3 ulubione kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie życia.
Żel pod prysznic :) Pasta do zębów :) Szampon :) Jestem osobą bardzo praktyczną i faktycznie jakbym miała wybierać to wolałabym być pozbawiona kosmetyków do pielęgnacji niż tych do higieny.
Podchodząc do tematu trochę mniej sztywniacko napewno byłaby to czerwona szminka, do której mam słabość, którą uwielbiam. W sumie żadna konkretna, po prostu ciemna :) Na liście znalazło by się równiez masło shea, które jest lekiem na wszytsko oraz mydło savon noir, które świetnie myje i pielęgnuje skórę jednocześnie ( i jest naturalne!)

3. Jaka książka jest dla Ciebie szczególnie ważna i dlaczego?
Myślę, że jedyną książką, która może mieć dla mnie jakiekolwiek znaczenie jest Pismo Święte. Wierzę w Boga a dzięki Biblii mogę poznać jego wolę, charakter i niewyobrażalną miłość do ludzi. Codzienne czytanie rano podcza śniadania daje mi pozytywnej energii :)


4. Jak sobie radzisz z brakiem motywacji?
Wychodzę z założenia, że jak się coś lubi bądź kocha to nie potrzeba motywacji, bo po prostu jej nie braknie. Jeżeli brakuje to trzeba robić coś na siłę. Jak nie wkłada się w coś serca to nie zajdzie się daleko.

5. Jak wygląda Twój idealny wieczór?
.....Ognisko, przyjaciele, żarcie, rozmowy do późna... 
..... Albo tak....


6. Ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta.
Lato, bez dwóch zdań! Za ciepło, zieleń, słońce, warzywa i owoce z własnego ogródka, lekkie ubrania, długie dni, za to że latem ciągle coś się dzieje i jest mnóstwo możliwości spędzania wolnego czasu. Ahhh za te wszystkie ogniska, wypady nad jezioro, pikniki, wygrzewanie się na trawie, spacery....



7. Czego nie lubisz na innych blogach.
Myślę, że są takie dwie główne rzeczy.
Przeglądając blogi kosmetyczne mam wrażenie, że czytam tego samego bloga. Brak oryginalności, pomysłu. Kilkaset blogów, które prowadzone są w taki sam sposób, nawet formuła posta jest podobna. Kilkaset blogów gdzie widzę recenzje wszystkich mozliwych kosmetyków (nieraz bezsensowne opisy np. koloru), projekty denko (których nie rozumiem), haule zakupowe, glossy boxy... Na chwilę obecną czytam tylko jednego kosmetycznego bloga, który jest inny od reszty!

Druga sprawa to konsumpcjonizm. Obsesja kupowania kosmetyków. Wiele razy widziałam akcje "przezyć za 50zł/mies" czy "2 zużycia - 1 zakup". Aż do tego doszło, że trzeba organiować takie akcje... Pomyślmy czasem o tym ile chemii na siebie pakujemy, ile pieniędzy marnujemy - czy nie lepiej te 50 zł wpłacić na jakąś fundację zamiast kupić setny zbędny produkt? Pomyślmy ile śmieci produkujemy...

8. Miejsce, które byś odwiedziła, gdybyś miała nieograniczone zasoby finansowe.
Japonia. Jestem Japoniomaniaczką. Moje marzenie. Napewno się tam kiedyś wybiorę!


9. Post na Twoim blogu, z którego jesteś najbardziej dumna.
Z każdego makijażu jestem trochę dumna :) Ale myślę, że z tych dwóch najbardziej:
Z tego, ponieważ był to, powiedziałabym, makijaż przełomowy. Między tym makijażem a starszymi jest duży stopień różnicy w poziomie umiejętności. Poprzednie makijaże były naprawdę znacznie słabsze, do tego baaardzo się przyłożyłam. I tak już zostało.

Z tego, ponieważ miała być to tylko zabawa, a nabrałam sporą grupę osób ( w tym te naprawdę bliskie), że jest to mój brat :)

10. Podaj trzy ulubione blogi.
Moja Guru, królowa, bogini makijażu jedna jedyna Linda Hallberg


Nie czytam blogów modowych, poza tym jednym. Ta twarz, sylwetka, zdjęcia, styl.... Angelica Blick

Dziewczyna podróżuje po świecie i pokazuje jak robic to małym kosztem.  Adamant Wanderer


11. Jakie masz rady dla osób, które myślą o założeniu bloga.
Musicie mieć pomysł! Bądźcie oryginalne!


Nominuję każdego, któ ma ochotę przyłączyć się do zabawy :)

15 komentarzy:

  1. zgadzam się w 100% jeśli chodzi o uwagę dotyczącą blogów kosmetycznych - najgorzej jest jak akurat jakaś firma prowadzi akcję wśród blogerek i na co drugim blogu jest recenzja tego samego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna przeróbka na brata :-) Wcale nie pomyślałabym, że to Ty :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 7 to chyba o mnie... :D W sensie, druga część odpowiedzi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żeby tylko o Tobie :P To byłoby dobrze ;)

      Usuń
  4. hej wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej :)
    fajnie tu u Ciebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  5. Fajnie, że odpowiedziałaś na tych kilka pytań. Miło dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego.
    Makijaż z pierwszego Twojego ulubionego posta jest świetny!
    A przemiana w niby brata rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem,ze to nie miejsce na takie pytania,ale nie mam do kogo się z tym wzrócić, więc proszę chociaż o małą podpowiedź. Otóż chodzi mi o maturę ustną z polskiego, mam problem z dobraniem tekstu z bibli. Mój temat brzmi "Różne aspekty grzechu.Zło prowadzące do dobra". Ogólnie grzech jest określeniem z bibli, więc chciałam wziąć z niej jakiś przykład dotyczący właśnie mojego tematu, mimo,że jestem wzierząca kompletnie nie wiem gdzie szukać. Mój katecheta mówi,ze pasuje ukrzyżowanie Jezusa i historia Hioba, tylko,ze ja nie bardzo mam o tym pojęcie. Zwracam się do Ciebie z prośbą o pomoc i naprowadzenie w temacie , nie wiem nawet jakiej stronie otworzyć biblię i gdzie zacząć. Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie sam temat jest źle sprecyzowany, bo żaden grzech nie prowadzi do dobra, ale domyślam się że nie masz na to wpływu :)
      Nie wiem czy Hiob jest dobrym przykładem, w końcu był człowiekiem prawym i nie grzeszył. Jedynie przeszedł ciężką próbę (może to jest to "zło"? Jego przejścia?) a mimo tego zawsze pozostał wierny Bogu.
      Myślę, że na pewo powinnaś zacząć od historii Adama i Ewy, bo w końcu tam zrodził się grzech na ziemi. Albo lepiej - prawda jest taka, że grzech zrodził się w niebie, gdy Lucyfer (szatan) zbuntował się przeciwko Bogu. I tu masz dwa aspekty grzechu: zrodzony w niebie i na ziemi. Jest też dużo przypowieści i historii, które warto byłoby zawrzeć w temacie, tylko nie jestem pewna czego oczekujesz - historii grzechu i jego konsekwencji? Tego jak ludzie przechodzili przez ciężkie próby wciąż pozostając wiernymi dobru? Definicje grzechu? Przykazania? Musisz mi trochę więcej powiedzieć. Pisz do mnie na maila s.goraczkowska@onet.pl, postaram się pomóc :)

      Usuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, fajnie że uzupełniłaś je zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Lindę! :) już ją prawie dogoniłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiłaś mnie tym komplementem, mi się wydaje, że jest milion razy lepsza :)

      Usuń
  9. Ten mężczyzna Ci wyszedł rewelacyjnie!! :D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...