sobota, 18 października 2014

BOOGIE WONDERLAND | MAKIJAŻ CUT CREASE "PINGWIN"

Dzisiejszy makijaż stworzyłam zainspirowana.... Programem przyrodniczym!:) Zauroczyły mnie pingwiny i ich piękne kolory! Od razu musiałam chwycić za pędzle i stworzyłam kolorowe cut crease:) Mam nadzieję, że Wam się podoba (choć już wiem, że bardziej przypomina tukana), dajcie znać co sądzicie. Buziaki!

# I get inspired by natural scientific programme to do this make-up :) Beautiful colours of penguins completly enchanted me.I hope you like it ( even if it look more like toucan), share your opinion. Kisses! #










Użyłam
# I've used

17 komentarzy:

  1. makijaż świetny, bardzo intrygujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tukana to ja tu nie widzę, ale pingwina owszem :) Świetne odwzorowanie - jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysl swietne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pingwiny, od zawsze lubiłam obserwować te stworzenia, a ten makijaż jest mistrzowski, zarówno wykonanie jak i sam pomysł. Świetna robota ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski, ten żółty wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny !;) akcent czerwony jest najlepszy ;))) mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle rewelacja :) Widzę, że spodobał Ci się flormarowy cień - to była jedna z pierwszych rzeczy jakie kupiłam, jak zaczęłam pracę na ich wyspie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cień, to korektor :) Tak czy inaczej bardzo lubię ich kosmetyki :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście! Zapomniałam, że mają identyczne opakowania. Kolorem bardzo przypomina jeden cień, mieszanina różu, brązu i taupe :)

      Usuń
  8. Wow, niesamowity makijaż oka.
    Coś pięknego!! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy!!! Ostry, orginalny i zrobiony ze starannością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż niesamowity ! Ogromne wrażenie zrobił też na mnie wilk ! Masz talent :)

    Będę wpadać częściej !

    u mnie DIY paznokcie akrylowe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest przepiękny. Słów brakuje by to opisać.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...