piątek, 24 października 2014

BLAME | MAKIJAŻ HIGH FASHION - WYBIELONE BRWI + METALICZNE SMOKEY W ODCIENIACH TURKUSU

Rozjaśnione brwi to coś, za czym raczej nie przepadacie. Za to ja je uwielbiam :) Dlaczego? Ponieważ zakrycie jednego elementu w makijażu wydobywa drugi, dzięki czemu smokey wyjątkowo zwraca na siebie uwagę. Ponadto zyskało futurystycznego i niepowtarzalnego charakteru. Mimo zakrytych brwi zwraca na siebie uwagę ze zdwojoną siłą. Magia makijażu :)

# Bleached brows isn't something you like. But I adore it a lot:) Why? Because of you cover one element you will underline the second one. That's why my smokey particurarly attracting attention to itself. Moreover gain futuristic and unique character. Even though my brows are covered my make-up is drawing attention with vengeance. Magic of make-up :) #


A tą piosenkę lubię tylko dlatego, że śpiewa tu Newman..... Cóż....





Użyłam
# I've used#

12 komentarzy:

  1. Faktycznie :O Na tyle oczy przyciągnęły moja uwagę, że dopiero po przeczytaniu opisu zauważyłam, że nie masz podkreślonych brwi :D Ale czad... Ja jednak mam tak jasne brwi, żę wyglądałabym na złą gdybym ich nie podkreśliła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, jak widać nie każdy musi malować brwi aby wyglądać pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie rozjasnione brwi. Tobie w nich ladnie i ten make up mega soczysty

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną masz twarz!
    Makijaż podoba mi się strasznie, prosty, ale efektowny, hmmm...taki sexowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie brwi rozjasnione akurat nie podobaja bo dla mnie brwi to rama dla oka i musi byc :D ale samo okoooooo cudne! piekny niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobne zdanie. Preferuję raczej mocne i zdecydowane brwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. pigment z inglot'a - cudo, a makijaż super ma głębię ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...