piątek, 19 września 2014

WILDFIRE| MAKIJAŻ W STYLU ARABSKIM

Dzisiejszy makijaż, już nieco mniej artystyczny, inspirowany był makijażem arabskim. Jest to takie wydłużone, bardzo kobiece kocie oko. Myślę, że spokojnie nada się na większe wyjście dodając naszemu spojrzeniu charakteru. Kluczową rolę grają tu połyskujące cienie i przede wszystkim czarna kreska przedłużająca wewnętrzny i zewnętrzny kącik oka. Dajcie znać czy wam się podoba, buziaki!

# Today something little bit less artistic as always. Today's look inspired by Arabic make-up. It is extend, very feminie cat eye. I think is gonna be great for some evening going out and special occasions. Main elements of that make-up are shimmering eyeshadows and black line extended in inner and outer corner of eye. Share if you like it or not, kisses!#











Użyłam
#I've used#


21 komentarzy:

  1. O Boże ! Przecież to jest przecudowny makijaż ! :) Bardzo mi się podobają również usta ! :) Złoty akcent-mega! :) Zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale precyzja i efekt końcowy jest powalający. Makijaż jest doskonały. Jesteś bardzo utalentowana. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra!
    Złoty makijaż z kreską dodał ci uroku ;)
    Pięknie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękny! Można bić brawo, a nie pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana! ;)
    Cudowne zdjęcia i makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, bardzo lubię sztuczne rzęsy
    Pozdrawiam Emm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za rady u mnie na blogu!!!
    Będę Cię tutaj odwiedzać, bo dawno nikt mnie tak nie zainspirował i nie spodobało mi się...
    Makijaż arabski mistrzostwo!
    Cała charakteryzacja- cudo!
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Zauroczyłaś mnie tym makijażem :)) nie mogę oderwać od Ciebie oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nieziemsko Ci to wyszło! Przecudnie, naprawdę. Jedno wielkie WOW! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w tym makijazu:) Piekna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. baardzo mi się podoba!!!!! cudownie naprawdę! oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż:)
    Bardzo dobrze dopracowany <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania. Liczy się u Ciebie ilość czy jakość obserwatorów?

      Usuń
  14. Piękny makijaż! Uwielbiam takie orientalne klimaty, a Ty potraktowałaś je jednocześnie w bardzo niebanalny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki! pięknie tworzysz i chętnie bym została Twoim fotografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaa! Cudowny! Trafia idealnie w mój gust. Strasznie podoba mi się biżuteria, która dobrałaś do zdjęć. I ty do tego jesteś taka piękna! No mogłabym się tu jeszcze trochę więcej rozpływać nad tym makijażem ale nie będę robiła spamu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo zauroczona! Makijaż prześliczny jak i Ty :) Jesteś bardzo fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...