poniedziałek, 1 września 2014

WASTING MY YOUNG YEARS| MAKIJAŻ ARTYSTYCZNY - ZIELONE ŁZY

"Łzy matki ziemi" - tak kojarzy mi się dzisiejszy makijaż, który od początku do końca był ogromną improwizacją. Zwykle lubię mieć już coś zaplanowane bo improwizacje po prostu mi nie wychodzą. Zazwyczaj.

#I associate this make-up with title "Tears of mother earth". This one is completly improvisation. Usually I like to plan my make-up earlier, have some ideas cause improvisation goes wrong for me. Usually.#








Użyłam
# I've used#




14 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! Uwielbiam takie kreatywne makijaże ;)
    A London Grammar extra :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona i nie wiem co powiedzieć,cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawego i pięknego bloga! A Twoje prace sa niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż i włosy ;) Cała stylizacja kojarzy mi się z elfami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent :) pozdrawiam:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie prawdziwa artystyczna dusza, pięknie, oryginalnie i bardzo efektownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. :o ! Woow ! Zatkało mnie! Serio! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby wiecej takich improwizacji. Swietny pomysl i wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...