poniedziałek, 29 września 2014

WASTE OF TIME | LETNI MAKIJAŻ Z TURKUSEM

Nie chcę jeszcze żegnać lata. Chyba nie jestem jeszcze gotowa na zimno i brak słońca, stąd mój dzisiejszy makijaż. Kolorowe smokey to, uważam, makijaż bardzo niedoceniany. Jest dość prosty, ale dzięki swojemu minimalizmowi przyciąga uwagę. Poza tym daje mnóstwo możliwości - tak dużo jak dużo jest kolorów! 

# I don't want to say goodbye for summer. I guess I'm not ready for cold and lack of sunshine, therefore my make-up today. Colorful smokey is, I think, something underestimate. Is quite simple, but attrack attention the same time. Moreover it gives plenty of opportunities - as much as there is a lot of colors!#



 





 Użyłam
# I've used#


21 komentarzy:

  1. Przecudnie, będę się powtarzać chyba tak ciągle, bo co post to zachwycasz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory ;) Zaszalałaś, ale jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się muszę w końcu wybrać na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona linia wodna jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty bedziesz kiedys malowac na wybiegi idealnie sie do tego nadajesz masz taki dryg wlasnie w tym kierunku!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie jestem gotowa na inną porę roku niż lato:( No ale takie życie, musimy przetrwać jesień i zimę a potem znowu wiosna i lato! <3 :) Makijaż bardzo mi się podoba! :) Cień na powiece jest przepiękny, ale podoba mi się też zaznaczona linia wodna! :) Kolor się niesamowicie wybija ! :) Brawo, jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski kolor! Ach pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz ;-) jak znajdę prace to muszę zrobić zakupy kosmetyczne. Piekny makijaz, cudowne zdjecia, piekna jestes ;) obserwuje koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny efekt wyszedł ;-) piękny makijaż -przyciąga uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie Ty jedna, mam wrazenie ze lato bylo wyjatkowo krotkie w tym roku a jesien przyszla za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż! Czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, intensywny! Brzydka pogoda za oknem, a tu takie ładne rzeczy u Cb, od razu jakoś tak lepiej :)
    Przeglądam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci to wyszło ;)
    PS: nominowałam Cię do Liebster Blog Award - zapraszam do mnie po szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! I świetnie podkreśla kolor tęczówki. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, genialny makijaż :D Na co dzień tak bym się nie umalowała, ale na jakąś imprezę czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...