piątek, 5 września 2014

TO BE WOMAN... | KONKURSOWA SESJA KOBIECA

Witajcie!
Jeżeli zaglądacie na mój page na facebooku to z pewnością pamiętacie konkurs jaki organizowałam razem z fotograf Dorotą Chojnacką. Dzisiaj publikuję efekty sesji ze zwyciężczynią konkursu Żanetą, a tematem owej sesji jest "kobiecość". Zapraszam do oglądania :)

# Hi!
If you follow my facebook page, I'm sure you remember competition I organized with photographer Dorota Chojnacka. Today I'm publishing effects of session with winner Żaneta. The subject of photo shoots is "feminity". #

Fot: Dorota Chojnacka
Mod: Żaneta Kowalewska
MUA: ja
W: YachtClub Tiffi








7 komentarzy:

  1. Wow! Bardzo kobiece, eleganckie zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz potężny talent więc zostawiam obserwację. Piękne są te makijaże.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, byłoby mi bardzo miło ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjęcia, sesja udana widać:)
    Jeśli miałabyś chwilkę i mogłabyś poklikac w linki w ostatnim poście u mnie to byłabym wdzięczna:-) to dla mnie bardzo ważne bo staram się o współpracę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sesja :) Najbardziej podoba mi się to zdjęcie na dworze, zdaje się na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...