wtorek, 9 września 2014

THIRTEEN THIRTYFIVE| INSPIRACJA FASHION - POSKLEJANE RZĘSY

Pokazy mody na sezon jesienno-zimowy to kopalnia inspiracji! Niedługo przygotuję Wam podsumowanie najgorętszych make-up trendów a dziś prezentuję powtarzający się już od kiku sezonów trend na posklejane rzęsy. Ja jestem zachwycona efektem finalnym, bo oko zyskało bardzo teatralnego wyrazu a na żywo bardzo przykuwa uwagę! Całość kojarzy mi się z porcelanową lalką, dzięki całkowicie matowej skórze i rezygnacji z bronzera na rzecz różu. Podzielcie się swoją opinią na temat tego makijażu i "dziwnego" trendu :)

#Latest fashion shows are mine of inspirations! Soon I will prepare summary of hotest make-up trends from pre-fall fashion shows. But today I want to show you my make-up with super trendy sticked lashes. I'm enchanted of the final effect, cause my eye gets really theatrical expression and drawing everybody attention. i think It looks like a porcelain doll, especially because of completely matted skin and resignation of bronzer for blush. Share your opinion about this make-up and funny trend :) #








Użyłam
#I've used#


19 komentarzy:

  1. Usta są piękne, ale te posklejane rzęsy są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy nie w moim guście, nie lubię posklejanych, za to usta są cudne i brwi pięknie podkreślone♥
    Pozdrawiam
    obserwuję i zapraszam do siebie♥
    daaisyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi rzęsy się podobają :) ! Super! :) Mocne usta to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie rzęsy tez się podobają :)
    Usta - piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jak porcelanowa lalka. Ciekawy efekt do zdjęć albo na imprezę. Na codzień pewnie bym się tak nie pomalowałą :D
    Masz świetne usta, serio!

    OdpowiedzUsuń
  6. koncowy efekt jest ładny. Pierwszy raz piszę to o tych słynnych,modnych " pajączkach" ;) Ja nie potrafiłabym wytrzymać godziny jednak z tak pomalowanymi rzęsami-ten trend niestety nie jest dla mnie :) Mialabym wrazenie,ze zaraz mi pospadaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie to super wygląda, ja mam trzy rzęsy na krzyż, więc po sklejeniu wyszłaby jedna, niezbyt ładnie :D. W ogóle masz genialną urodę! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten trend całkowicie odpowiada. Tobie taki makijaż też niesamowicie pasuje-a kolor na ustach jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym makijażu! a tą piosenkę bardzo lubię :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny makijaż, ale taki styl umalowania rzęs mi nie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż oka, taki naturalny lubię takie i noszę na co dzień tylko rzęsy kompletnie mi się nie podobają :(
    Usta mają śliczny kolor, dla mnie jednak za odważny, również stawiam na stonowane kolorki lub bez koloru ;)
    Ps. Co do komentarza u mnie, to tak jak w notce napisałam właśnie od jakiegoś czasu zmieniłam wieczorną pielęgnację na oleje więc jest dobrze ;) a problemy z cerą okazały się po lekach :/ i wtedy nic nie pomagał dopiero jak odstawiłam na dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie makijaż bardzo ładny i pasuje do Ciebie. Co do posklejanych rzęs mam mieszane uczucia. Taki efekt może fajnie wygląda na zdjęciach, ale tak na co dzień w makijazu bym się nie pokusiła na taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Usta są po prostu cudowne.. Cały efekt mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż bardzo mi się podoba^^ super kolor pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oko naparwdę bardzo fajnie - chociaz nie lubie takiego efektu tutaj wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...