środa, 24 września 2014

MAGGOT BRAIN | SESJA Z KONIEM

Witajcie. Mam dziś dla Was efekty mojej ostatniej sesji. Genialny klimat, uwielbiam tych ludzi! I zakochałam się w koniach :) Podzielcie się opinią co sądzicie o makijażu, zdjęciach, sesji, modelce, koniu, ubraniu i wszystkim co tylko Wam do głowy przyjdzie! Buziaki!

#Hi. My last session results today. Brilliant atmosphere, I love those people! And I fall in love with horses :) Share your opinion about make-up, pictures, session, model, horse, clothes and everything what comes to your mind! Kisses!#

Fot: Piotr Stankiewicz Stankiewicz Photography
Mod: Klaudia Wielguszewska Wielka
MUA: Ja
Hair: Magda Jankowska Ego Studio
Design: Magdalena Wilk-Dryło Designer















19 komentarzy:

  1. Zdjęcia są rewelacyjne ! Piękny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna sesja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Makijaż wpasował się idealnie w klimat zdjęć, który jest po prostu magiczny :) Najbardziej podobają mi się zdjęcia 4 od góry i 4 od dołu (konik skradł moje serce) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest tak śliczne, że nie mogę wybrać co mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie podkreśliłaś ciekawą urodę tej dziewczyny!

    Świetne zdjęcia. I umaszczenie konia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koń boski, w piegi!Ja też jestem nim zachwycona

      Usuń
  6. To prawda, mega klimatyczne zdjęcia, strasznie mi się podoba, sam makijaż tajemniczy i artystyczny,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się powtórzyłam z wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zdjęcia, sesja jak najbardziej udana ;) świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia, jak profesjonalna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja . Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Atmosfera zdjęć doskonała. Wczułam się w ten klimat z łatwością. Chce się więcej i więcej.

    Już nie mogę się doczekać kiedy ja będę realizować się w fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dać nobla wszytskim, którzy przyczynili się do stworzenia tych zdjęć... tfu, arcydzieł!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...