piątek, 15 sierpnia 2014

COLLONY COLAPSE | MAKIJAŻ ETNO - SESJA Z SANDRĄ

Cześć! Dzisiaj przygotowałam Wam makijaż na modelce a jest nią moja cioteczna siostra Sandra. Z tak plastyczną i piękną urodą można poszaleć, dlatego wykonałam makijaż z lekko etnicznymi elementami w okolicy brwi. Ahh uwielbiam tą sesję ! :)

# Hi! Today I've prepared make-up on my model, cousin Sandra. Wit her plastic and lovely beauty I can revel :P And that's why I made make-up with some etno accents in brows area. Ohh I just love those shoots! :)#









17 komentarzy:

  1. Wow cudowny :) Przepiękna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze jest ale usta mi troszke nie graja moze zolte by byly fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) A modelka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy makijaż :) Nawet podobna do Ciebie jest ta modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, nadający się do sesji makijaz;))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny...artystyczny i nienachalny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się żółty akcent i kolor ust, pamiętasz co na nie nałożyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż i śliczna modelka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sesja, bardzo pomysłowa. Brew (:D) bezbłędna <3

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...