piątek, 25 lipca 2014

YOUTH | PRZYDYMIONE, "ROZMAZANE" SMOKEY EYE

Przypomniało mi się, że są jeszcze takie kolory jak brąz i czerń. Ale żeby nie było tak nudno stworzyłam wieczorowy makijaż w wersji "smudge" - górna powieka precyzyjna i roztarta, dolna natomiast jak po całonocniej imprezie. Dzięki dopracowanym brwiom, ustom i górnej powiece całość mimo wszystko wygląda estetycznie. Wszystko jest kwestią równowagi :)

# I remind there are such colors like a brown and black. I made evening make-up in "smudge" version to make it more interesting - upper eyelid is precise and blended, lower one like after all nigth party. Precise eyebrows, lips and upper eyelid makes this make-up looks aesthetically after all. Everything is a matter of balance :)#









Użyłam
# I've used#


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, pasowałby mi do imprezowej wersji jeża, ale za cholerę nie potrafię zrobić tego ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. grunge look, super, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie polowałaś cieniami, ach chciałabym tak umieć .

    OdpowiedzUsuń
  4. Suoper, ja zawsze jakoś się boję zjechać tak nisko na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać, to nie tatuaż i zawsze można zmyć! :)

      Usuń
  5. Zaaawsze bardzo mi się podobały tego typu makijaże, ale niestety patrząc na moje dotychczasowe próby z czarnym kolorem stwierdzam, że poprostu nie umiem tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne makijaże. Jestem pod wrażeniem pomysłowości i wykonania! U Ciebie ten makijaż wygląda super - u mnie, pewnie raczej żałośnie, bo nie mam aż tak wprawnej ręki i wyczucia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten makijaż jest super! ma charakter! ale chyba nie nadaje się dla każdej dziewczyny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie podkreślone rzęsy i doskonały makijaż !

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...