wtorek, 1 lipca 2014

WON'T YOU COME HOME | BIAŁE KRESKI ARTYSTYCZNIE

Witajcie! Musicie wybaczyć mi tą dłuższą nieobecność! Brakowało czasu i dostępu do komputera... Myślę, że ten trudny czas już się kończy :) Wykorzystałam wolna chwilę i w końcu mogę blogować! Jakby tego było mało, wpis miał być już rano, jednak blogspot przez automatyczną korektę zdjęć zamienił mój kolor włosów na zielony! Nie wiedziałam co z tym zrobić, dopiero gdy pogrzebałam w sieci znalazłam sposób na wyłączenie autokorekty... Uff... Czy coś jeszcze stanie mi na drodze by zrobić ten wpis z makijażem, który "czeka" już ponad tydzień?? :)

Skupmy się więc na makijażu :) Moje kolejne "dziwactwo" <3 biała kreska i czerwone usta. Prosto i precyzyjnie. To co mam we włosach to farba.... Akrylowa... Nie polecam....

#Hello! You have to forgive me for the long absence! Lacked the time and access to a computer ... I think this difficult time is already over :) I used a free moment, and I can finally blogging! As if that were not enough, the entry had to be longer in the morning, but blogspot for automatic correction of images turned my hair  green color! I didn't know what to do, only when I buried the web I found a way to turn off AutoCorrect ... Phew ... Is there anything else in my way to make this record with makeup, who "waits" for more than a week? :)

So let's focus on the makeup :) My next "fad" <3 the white line and red lips. Simply and precisely. This is what I have in my hair .... Acrylic paint is ... I don't recommend .... #









Użyłam
# I've used#

28 komentarzy:

  1. fantastycznie, do tego ta muzyka, bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jeden z najpiękniejszych makijaży, jakie ostatnio widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! W sumie jest lato, więc nie zdziwiłabym się, gdybym wyszła z białymi kreskami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie wymyślanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Precyzyjnie i wygląda fantastycznie - jednak nie lubie białego na oku... ;| - ale kto co lubi (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam wszystko co nietypowe :P

      Usuń
  6. Ty idealnei nadawałabys sie domalowania modelek na wybieg /do zdj . masz takie specyficzny /inny / zajebisty styl!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny makijaż do sesji fotograficznej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. :) Może i ja wkońcu sie odważe na biala kreske :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna, aż miło się patrzy :) i cudne makijaże. Podziwiamy już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW niesamowity makijaż!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...