wtorek, 8 lipca 2014

THE DARKEST STAR | MAKIJAŻ AWANGARDOWY AZTEC

Witajcie! Kolejny dowód na to, że nie trzeba wiele, żeby uzyskać zaskakujący efekt. Dzisiejszy makijaż tworzą w zasadzie dwa cienie do powiek, nałożone w nietypowy sposób, w nietypowych miejscach. Jak dla mnie wygląda przerażająco ;) I o to chodzi! Bawmy się makijażem!

#Hello! Another proof that you don't need much to get a stunning effect. Today's make-up made basically by two eye shadows, applied in an unusual way, in unusual places. To me it looks scary;) And that's it! Enjoy makeup!#









Użyłam
# I've used#

11 komentarzy:

  1. Genialnie to wygląda! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, podoba mi się makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach mam właśnie problem z takimi makijażami fashion, dodaję do obserwowanych to będę się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,u mnie dużo takich! :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...