środa, 16 lipca 2014

NEON | TROPIKALNY, NEONOWY, LETNI MAKIJAŻ

Hej! Inspiracja do stworzenia makijażu, jaki Wam dzisiaj prezentuję były upalne tropikalne dni:) "Plamy" koloru miały przywodzić na myśl egzotyczną faunę i florę. Błysk na całej twarzy uzyskałam niekonwencjonalną metodą - zamiast rozświetlacza użyłam olejku. Według mnie daje świetny efekt wilgotnej skóry. A Wy co o nim myślicie?

#Hi! I get inspired by tropical heat. Patch of color had to evoke the exotic fauna and flora. Flash across the face I've made by using an oil instead of highlighter. In my opinion this method gives me great moist skin effect. And what you think about it?#






15 komentarzy:

  1. Swietny makijaż, piękna modelka i genialne zdjęcia - jakby je porządnie obrobić mogłyby spokojnie wylądować w jakimś magazynie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja, masz pomysły kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, robi wrażenie! Fantastyczny blog, cudowne makijaże <3
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hm,, ciekawie , aczkolwiek mi nie przypada do gustu. ma jednak swój niepowtarzalny klimat ;)

    Życzę Ci udanego weekendu.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ja juz

    PS. zapraszam do zalajkowania, z góry bardzo serdecznie d z i ę k u j ę!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie ciekawie jest oglądać Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia cieszy moje serducho :)

      Usuń
  7. Świetny makijaż. Dobrze oddaje egzotyczny klimat :) Kojarzy mi się z tropikalnymi wyspami i kolorowymi, słodkimi i soczystymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie użycie kolorow na całej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo :) Piękne zdjęcia, jak wprost z magazynów :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...