wtorek, 17 czerwca 2014

STILL LIFE | WIECZOROWY MAKIJAŻ W KOLORZE

Witajcie! Dzisiaj chce pokazać Wam kolorowy makijaż wieczorowy. Jest to makijaż idealny dla ciepłych typów urody - chciałam stworzyć coś bez użycia głębokiej czerni, ciemnych chłodnych brązów i tych kolorów, których zazwyczaj używa się wieczorem. Typy ciepłe to bardzo często równiez delikatne typy urody, które ciemne, mocne, "chłodne" makijaże przytałaczają. Użyłam odcieni z cieplejszej palety barw aby makijaż był bardziej letni, wesoły i jednoczesnie sprawdzał się po zachodzie słońca ;)
Ponadto podkreśla każdy kolor tęczówki!

#Hi! Today I want to show you my evening make-up. This one is perfect for warm skin types, cause i'm using warm and bright colours. Dark, cool, greyish shades are good for night, but they are too strong and overwhelmed for warm, often soft beauty types. This make-up is colourful, summery, cheerful and perfect after sunset at the same time :)
Moreover! Perfectly underline every colour of eyes!#








Użyłam
#I've used#

11 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż ! Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :)
    piękna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż, jak z jakiegoś czasopisma o wizażu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje :) I te kolorki :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie makijaże, które mnie inspirują, a ten właśnie do nich zaliczam. Widać że bardzo starannie wykonany. Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Na lato idealny, przepiękny!!! Będzie pasował do moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie! jak zachód słońca! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny makijaż :)
    zachwyciła mnie Twoja uroda!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...