czwartek, 12 czerwca 2014

MORNING SUN | KOLOROWY MAKIJAŻ TROPIKALNY

Witam Was dzisiaj bardzo kolorowym makijażem! Przywodzi na myśl lato, słońce, wakacje. 
Na powiece trzy główne kolory- róż, pomarańcz i żółć dokładnie ze sobą połączonych. Aby dodać oczu wyrazistości a całemu makijażowi kobiecości dokleiłam dwie pary sztucznych rzęs. Zaakcentowałam mocniej brwi wykorzystując fakt, że je zapuszczam ;) Róż nałożóny techniką modną w Japonii - tuż pod oczami, jak również na skroniach dodał skórze świezości i wykreował taki fajny "wakacyjny" look. Dzieło zwieńczone moją ulubioną ostatnio koralową szminką :)
Co sądzicie?

#I have sometning really colorful today! It brings to mind summer, sun and holidays. Three main colours on eyelids - yellow, orange and pink blended carefully togheder. To makes my look more feminie i stick two pairs of fake lashes. I make my brows look thicker to accentuate them. I apply blusher close by down eyelid - this technique is fashionable in Japan! :) Little bit more blusher at the temples makes my look more fresh and "holiday". Finally I apply ma fav coral lipstick and done!
What ya think?#









Użyłam
#I've used#


17 komentarzy:

  1. Pięknieee.... zazdrość mnie bierze.... :) a która to szminka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie pomysl na cien pod brwiami - genialnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczyste spojrzenie;) Powiało egzotyką wręcz- podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki świetny makijaż i dobranie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś idealna! Makijaż idealny w każdym calu ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu wspaniały - spróbuję zrobić taki sam:). Jaki to tusz?

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaki piękny uśmieszek ! :)
    + właśnie ! to jest najfajniejsze że wszystko (charakteryzacja), zostało zrobione przy użyciu domowych produktów :) spoko, mnie też nie ciągnłęo na samym początku do charakteryzacji ale kiedy spróbowałam tego po raz pierwszy, to już nie wiedziałam jaką kolejną mam robić ;( - aczkolwiek jak zawsze, brak czasu na cokolwiek... :/

    buźka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu marzy mi się plaża i gorące słońce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż. Wszystko pięknie dobrane :) Mega!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, taki letni, kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż i świetna stylizacja, całość tryska energią i radością.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...