poniedziałek, 19 maja 2014

ZERO GRAVITY| INSPIRACJA LINDĄ HALLBERG - NIEBIESKIE BRWI + BRĄZY

 Makijaż zainspirowany jednym z makijaży Lindy hallberg - mojej wieloletniej mentorki. Wygląda iście kosmicznie, mnie zachwyca :) Wyróżniają się w nim 2 dominujące kolory - brąz i turkus, a efekt mimo wszystko jest intrygujący. Tak niewiele trzeba :)

# Inspiring by one of Linda Hallberg's make-up. She's my mentor for many years <3. Make-up looks so cosmic, isn't it? I'm delighted :) There's two dominant colours - brown and turquoise, but it's still intriguing after all.#









22 komentarze:

  1. Zachwycająca jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Wyjątkowy makijaż :) Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooo! Makijaż trafia całkowicie w moje gusta - lubię takie nieoczekiwane elementy :) Jest... niebanalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujący, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozwijasz sie w tempie ekspresowym ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. W ubiegłym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. Zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieło sztuki! Te usta<3 Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie!! moja ulubiona piosenka!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest po prostu piekne, co tu dużo mówić?

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmiczny, też podziwiam makijaże Lindy :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam Lindę :) Przyjemnie patrzeć, jak na przestrzeni lat się rozwinęła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wydawała mi się mistrzynią w swoim fachu, a przez te lata okazuje się, że można jeszcze lepiej :)

      Usuń
  12. Cudeńko :D

    _____
    PS. Jesli szukasz kogoś kto stworzyłby nowy szablon bloga zapraszam do mnie magdsia1864747@o2.pl w e-mailu mogę podrzuić linki blogów które robiłam. Wszystko robię tak jak ktoś chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW !
    piękne dzieło :)
    jaka ty śłiczna <3 czemu ja tu wcześniej nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki to model rzęs?

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...