czwartek, 8 maja 2014

SUMMER LIPS | ULUBIONE POMADKI NA LATO

Zrobiłam takie małe zestawienie moich wiosenno-letnich mazidełek do ust :) Może coś podpatrzycie ;)
Od góry:
1. Błyszcząca pomarańcza z Manhattan - modny kolor w stonowanym odcieniu na codzień
2. Matowy koral z Avonu - maty są bardzo modne, często szminki są jednak bardzo suche. Ta jest idealna.
3. Malinowy Inglot - pięknie połyskująca, daje taki soczysty "całuśny" efekt na ustach - uwielbiam ją!
4. Arbuzowy Inglot - Ten kolorek rzuca się w oczy :) Pięknie się nosi z opalenizną
5. Makowa czerwień z Oriflame - kiepska trwałość ale kolor idealny dla młodej radosnej kobiety:)
6. Klasyczny pudrowy róż od Avon - Moja ulubiona szminka, na wykończeniu już :( Pasuje do wszystkiego!
7. Całuśny róż Astor- uwielbiam ten efekt - nawilżone, wypielęgnowane i soczyste usta. Genialny produkt!
8. Pastelowy Astor - daje efekt seksownych mokrych ust, piękny pastelowy odcień
9. Fiolet Lila! Maybelline - Efekt wypielęgnowanych, miękkich ust (tak, całuśnych ;) ), szybko znika z ust...
10. Neonowy róż manhattan - Bardzo intensywny odcień, przyjemna kremowa szminka, mydlany zapach
11. Nude Apocalips od Rimmel - nudziak idealny na wieczór do mocnego smokey



Wpadło Wam coś w oko? :)

17 komentarzy:

  1. Piękne <3
    Wpadła mi w oko pomarańczka z Avonu :)

    Mam te nudziakowe Apocalips, ale wchodzi mi w "zmarszczki" na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, chyba wszystkie mi się spodobały ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,4,5 od góry te mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczaki a ja w 210 Oh La Lilac wygladam jak topielica...

    OdpowiedzUsuń
  5. n2. i ostatnia sa najlepsze!! choc na Twoich ustach to wszystko prezentuje sie cudnie

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam jesazcze do wziecia udziału w konkursie makijazu u mnie!;) termin do niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie ładnie wyglądają, ale przed ostatnia wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam obydwie pomadki z Avonu i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 zdecydowanie wpadł mi w oko, ciężko oderwać od niego wzrok :) Mydlany zapach trochę mnie zniechęca... A jak jest z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach faktycznie nie za bardzo przyjemny i czuć go pod nosem :) Ale trwałośc jest ok, szminka jest kremwa i faktycznie dobrze się trzyma.

      Usuń
  11. Piękne odcienie :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam róż z Manhatanu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uważam, że wszystkie są cudne:)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...