czwartek, 29 maja 2014

JAPANESE BLUE| MAKIJAŻ ROZŚWIETLAJĄCY, STROBING

Witajcie! Temat przewodni dzisiejszego makijażu: mocne, krzaczaste brwi i dziewczęce rozświetlenie. Chciałam zawrzeć te dwa elementy w jednym makijażu - wydaje mi się, że fajnie ze sobą współgrają i równoważą się nawzajem. Blask nadaje całej twarzy młodości i delikatności, brwi stanowią wyrazisty akcent, wyostrzają rysy.
Rozświetliłam nie tylko szczyty kości policzkowych, łuki brwiowe, łuk kupidyna, ale również brodę, nos, czoło (moja tłusta cera nie lubi tego na codzień, zrobiłam to tylko na potrzeby tego makijażu;) ) jedyny matowy element stanowią usta, co równiez fajnie równoważy całość makijażu.

#Hi! Leitmotif today are strong, bushy eyebrows and girlish highlight. Those two elements is a great combo - they are equal to each other. Radiance makes my face look young, fresh and delicate, brows are sharp accent.
I highlight all my face: cheeks, eyelids, brow bows, cupid bow and even chin, nose and forehead (my oily skin doesn't like it for everyday!) My lips are only matte element, I think they makes right balance.#









 Użyłam
#I've used#

18 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :) Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niczym z gazety :) Piękny, naturalny, podkreślający Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie rozswietlajacy makijaz!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, wyglądasz w nim na prawdę zmysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż, najbardziej takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, makijaż super nawet na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały makijaż ! coś bardzo delikatnego coś dla mnie ;) a jaki byś poleciła makijaż na powiększenie oczu ? lub coś do piwnych oczu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwne oczy to połączenie brązu i zieleni, dlatego można używać kolorów podkreślających zarówno brąz jak i zieleń: przede wszystkim fiolety, odcienie śliwkowe, bakłażanowe, lawendowe, no i róże :)
      Postaram sie zmalować jakiś makijaż powiększający, wtedy dokładnie go opiszę :)

      Usuń
  8. Przepięknie rozświetlone oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny subtelny makijaż :) Masz bardzo piękne naturalne brwi, niestety z moimi już nic więcej nie da się zrobić i musi pozostać taki zdziwiony wyraz twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny makijaż *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż!! zupełnie mnie urzekł :)) i Ty wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...