wtorek, 1 kwietnia 2014

ONE FOR THE ROAD | MAKIJAŻ KREATYWNY - USTA OMBRE I SZTUCZNE RZĘSY

To jest jednak mój żywioł. Abstrakcja, awangarda, wszystko co dziwniejsze od rzeczywistości. Dla mnie to taki mały kawałek sztuki, a nie już tylko makijaż. Jako "artysta" dobrze się czuję w tej dziedzinie makijażu. Życzę miłego oglądania a już niedługo kolejne podsumowanie ostatnich makijaży. Buziaki!

# I'm feeling in one's element. This kind of make-up is a small piece of art for me, not just a make-up. Avant-garde, abstraction, something strange. I'm an artist, that's why I'm feelin' good in this field of make-up. Have a nice watching, last 10 make-ups resume soon! Kisses!#









Użyłam
#I've used#


21 komentarzy:

  1. Rewelacja ! Mnie najbardziej urzekły oczy. Rzęsy przyklejone na dolną powiekę dały niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jestem mega zachwycona wykonaniem make-up

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, fajny efekt dają te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mroczny makijaz, genialny
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega makijaż!super usta i rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo super, lubię takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz coś więcej o tuszu z Maxfactora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://red-mylips.blogspot.com/2013/08/favourite-mascara.html
      :)

      Usuń
  8. Świetny makijaż !!
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooo, ja to mogę tylko szeroko otworzyć usta i patrzeć! Jak dla mnie niewykonalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) Niedawno robiłam podobne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny makijaż! Usta wybitne! Wiesz co? Jak się spojrzy na pierwsze zdjęcie z brzegu, to wiadomo czy chcesz dodać blog do obserwowanych. Ja Twój dodaję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity makijaz! Masz mega talent, usta sa mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięęęęknie wyglądają te rzęski!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w szoku! :) Piękny makijaż, doskonale wykonany :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...