niedziela, 27 kwietnia 2014

LIAR LIAR| MAKIJAŻ/ CHARAKTERYZACJA - POSTAĆ Z BAJKI

 To niesamowite co potrafi makijaż. Jak potrafi zmienić, przeobrazić w kogoś zupełnie innego. Właśnie za to go kocham! Dzisiaj w ciekawej postaci nieco słodkiej i intrygującej ze względu na zwierzęcy nosek :) I jak tu nie kochać makijażu??

#That's amazing what make-up can do. The power of change and transformation is huge and that's why I love it! Today i'm some interesting character, little bit sweet and intriguing because of animal nose :) So tell me how I couldn't love make-up??#










 Użyłam
# I've used#

11 komentarzy:

  1. Fajny makijaż! Dodałabym mniej białego cienia pod okiem, ale to moje zdanie. :) Tobie taka wersja świetnie pasuje. :) Zapraszam do mnie, bo dawno Cię nie było. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż oczu super bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oczu bardzo mi się podoba, ale nos już niekoniecznie, może gdyby reszta twarzy byłaby wymalowana to ładnie wpisałby się w całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi wyskoczyło pierwsze zdjęcie w bloglovinie to przez moment zaczęłam się zastanawiać, od kiedy obserwuję Katosu :D Makijaż oka bardzo podobny do jej standardowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba;) ja też właśni za to kocham makijaż, że można się nim świetnie bawić;) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż i ten zadziorny nosek ;) Świetnie bawisz się makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, za to właśnie kocham makijaż, można zrobić wszystko! Ostatnie zdjęcie wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju cudowny! Tez chce tak umieć malowac ! Idealny makijaż na karnawał : )

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny! prezentuje się mega oryginalnie:)

    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...