wtorek, 11 marca 2014

WHY'D YOU ONLY CALL ME WHEN YOU'RE HIGH | SMOKEY EYE W POŁYSKUJĄCYCH ZIELENIACH

Wszystkie komórki mojego ciała wyczuwają wiosne, z tego chyba powodu ciągnie mnie do zieleni :) Makijaż był wieczorowy, póki nie wyszłam na światło dzienne, które zjadło intensywność tego makijażu ;)
Wiosno przybywaj!
# i gotta feeling spring is comming, that's why I can using green all the time in my make-ups. My evening make up is not such intensive in day lighy, but still looks nice :D #












Użyłam
# I've used#

16 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż ! :) Ja rzadko używam zielenie w makijażu, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie! :) Makijaż oka w zielonych tonach bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mam tę paletę :) Jak będę potrzebować intensywnego makijażu na pewno spróbuję zrobić podobny do twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa,pięknymakijaż!;#
    Ale masz oczyska. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie w moim stylu, ale bardzo subtelny i świetnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie widać rozświetlacz! do tego masz idealny profil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doceniam pracę i nominowałam Cię do Liebster Blog Award. http://coconutsbeauty.blogspot.com/2014/03/nominacja-do.html

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie <3 nie spodziewałam się, że zieleń może tak dobrze wyglądać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, makijaż i kapelusz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. extra! lubię Apocalips ten sam kolorek mam i uwielbiam go używać na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby wyrazisty a zarazem delikatny . Ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...