sobota, 1 marca 2014

OPEN | MAKIJAŻ BIZNESOWY PAULINY

Koleżanki z pracy się skarżą, że za rzadko dodaję posty. No wiem. Praca.. :) Postaram się poprawić ;) 
Dzisiaj mam dla Was makijaż, który wykonałam dla Pauliny na bal firmowy. Elegancki, podkreślający urodę, kobiecy. Oczy to połączenie granatu i połyskującego na złto różu. Usta w koralowym odcieniu podkreśliły ciepły odcień włosów i skóry.
Podzielcie się opinią, miłego wieczoru :)

#I want to show you Paulina's ball make-up I made time later. It was elegance and feminie make-up. Navy-blue and and golden-glittered pink on eyes, coral lipstick on lips. This shades are perfect for warm skin tones. Tell me what do you think!#







Buziaki!



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż makijażem, ale jakie ładne zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo baaardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż śliczny i piękny uśmiech;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż i cudowne zęby, jedynie brwi mi się nie podobają, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne odczucia co do brwi. Ale reszta fajnie. Piękny uśmiech .

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...