niedziela, 16 marca 2014

FIRMOO GLASSES | OKULARY OD FIRMOO

Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy z Firmoo, firmą produkującą okulary. Wzrok mam dobry, ale jestem krótkowidzem i od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem okularów do czytania i rysowania. Firmoo przyszło mi z pomocą oferując dowolną parę. Stwierdziłam, że jeżeli znajdę coś ciekawego to wezmę. Tu firma zaskakuje, bo wybór jest naprawdę spory. W związku z tym, że lubie nietypowe i wesołe okulary wybrałam duży model w trzech kolorach.
Kontakt z firmą jest bardzo dobry, przy wypełnianiu formularza zakupu mam pewność, że okulary będą pasować, bo należy podać sporo parametrów. Po danym czasie przychodzi do mnie paczka, gdzie znajdują się okulary i dwa futerały; twardy i miękki oraz śrubokręt. Okulary są zrobione z palstiku. Niestety trzeszczą, ale mimo to wydają się być solidne. Jak wam się podobają? ;)





8 komentarzy:

  1. genialnie w nich wyglądasz :) mi jest akurat źle w takim kształcie oprawek ale odważne kolory lubię. Nie pozostaniesz niezauważona na ulicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, muszę nad takimi pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne okulary, bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne okularki ;) http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli jesteś krótkowidzem to potrzebujesz okularów do patrzenia w dal, a jeśli dalekowidzem to do czytania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac , że masz duży dystans do siebie i mega poczucie humoru. Czad!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...