wtorek, 4 lutego 2014

HOLLYWOOD STAR| MAKIJAŻ KLASYCZNY NA KONKRS MAYBELLINE - CZERWONE USTA I CYRKONIE

Cześć! Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline. 
Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy 
powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów 
historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i 
dramatów." 
Świetny pomysł - zainspirowanie się jedną z hollywodzkich muz Maybelline. Mój wybór padł na Ritę Hayworth - obok jej niesamowitego uśmiechu, czerwonych ust i promiennej cery nie można przejść obojętnie!



Moja inspiracja: Rita Hayworth







24 komentarze:

  1. Jak prawdziwa gwiazda, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ślicznie!! Też dostałam zaproszenie, ale jakoś nie mam pomysłu na to :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjny makijaż i piękne usta.
    Ps moje też dzisiaj czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone usta czynią kobietę, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, cudowny makijaż. Na pewno wygrasz ten konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. przeslicznie ci w takim makijazu ... wogole jestes sliczna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaż :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż i wykonany bardzo profesjonalnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, bardzo dopracowany i staranny ! A kolor na ustach cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wooooooooow!!!!!! To ja tutaj dopiero teraz???? Mega!!!!!!!! Wspaniały makijaż i Ty piękna!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo rety ! powinnaś zostać modelką!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za usta! Piękna czerwień!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...