poniedziałek, 6 stycznia 2014

WAR! | MAKIJAŻ SYLWESTROWY/KARNAWAŁOWY Z BROKATEM

Rety, trochę mnie tu nie było! Planuję trochę zmian, myślałam, że wyrobię się z tym do nowego roku, jednaknie udało się. "Zima" mnie dobija, bo nie mam możliwości zrobić dobrych zdjęć makijażom - ostatnio pomagałam sobie fleszem, nie miałam innego wyjścia, ale preferuję naturalne światło zdecydowanie! Myślę też nad jakimś oświetleniem do zdjęć.

Coż dziewczęta, mamy nowy rok a wraz z nim jakieś postanowienia - mnie też one nie ominęły :) W sylwestra zjadłam słodkiego batona i postanowiłam, że będzie ostatnim w tym roku - koniec ze słodkimi przekąskami! Choć z cukrocholizmem walczę już dobrych kilka lat, narazie trzymam się dobrze :] Trzymajcie kciuki i powiedzcie o Waszych postanowieniach!

P.S. Tej nuty nie da się nie lubić!
P.P.S. Ciociu! Uśmiecham się, widzisz?! :D











12 komentarzy:

  1. Z uśmiechem Ci do twarzy! Wyglądasz zupełnie inaczej:) Też walczę z uzależnieniem od słodkiego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie Ci z tymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż i piękny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  4. Z uśmiechem wyglądasz dużo lepiej :) Makijaż piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna cera, marzenie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak marzenie to ona jest po mocnym kryciu i obróbce graficznej!

      Usuń
  6. Jakiego różu używasz? :) Poszukuję takiego w brzoskwiniowym kolorze i przystępnej cenie. Polecasz jakiś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest z Flormaru - mają oni rownież przepiękne brzoskwiniowe odcienie i terracoty. Nie poamiętam dokładnej ceny, ale nie szarpią za kieszeń :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...