czwartek, 30 stycznia 2014

SEPTEMBER | FACEPAINTING - KOLOROWY MAKIJAŻ ARTYSTYCZNY

Cześć! Za oknem biało i trochę ponuro pomimo palącego się kominka w mieszkaniu. Dlatego właśnie na mojej twarzy tyle kolorów :) Makijaż artystyczny, trochę improwizowany. wbrew pozorom prosty, ale nie siedziałam nad nim krócej niż nad innymi. Zrobienie estetycznie wyglądającego bałaganu wbrew pozorom nie jest takie proste! Cienie Glazel spisały się na medal :3

#  So gloomy outside, even if I'm using fireplace inside. That's why i have so many colours on my face :) Against all appearances it's not so easy to make this mess looks aesthetic. All colours from Glazel eyeshadow palette - they did their job well, I love them!#










Użyłam
# I've used #


16 komentarzy:

  1. O jak ślicznie : ) Ciepło przy kominku to od razu człowiek inny ; ) Ślicznie to wygląda ; )Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Co do wosku to moim zdecydowanym ulubieńcem z YC jest Midsummer's Night :)

    Makijaż bardzo artystyczny ale zdjęcia również:) Masz klasyczną, piękną urodę i wszystko razem bardzo fajnie się prezentuje:) Moje gratulacje:)

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super... Mam ten też korektor z Flormaru:D

    OdpowiedzUsuń
  4. żółty tusz z maybelline wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo artystyczny i fajny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, super, super, zwłaszcza lewe oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak artystycznie! bardzo mi sie podoba:) zostaje tu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt niesamowity :)
    Strasznie mi się podoba.
    Zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie makijaże !! :) Dodaję do obserwowanych co by zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia! ;) A i lubię ten film.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. szalone i zarazem ciekawe :) musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podoba ♡ jestem kolejnym obserwatorem; )

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...