wtorek, 21 stycznia 2014

GOLD DUST | KOCIE OKO / ZŁOTO I FIOLET

Hej! Dziś krótko, bo padam na twarz! Kontynuuję makijaże na bal studniówkowy. Dzisiaj eleganckie kocie oko w złocie i fiolecie. Coś bardziej kuszącego niż ostatnia romantyczna propozycja. Klorystyka powinna pasować do większości kreacji. Pamiętajcie, aby użyć korektora pod oczy gdy dolną powiekę zdobicie fioletem, aby nie podkreślać zasinień :) Buziaki!

# Hi! I'm dropping with tiredness, so shortly today. My next one idea for hundred day's ball make-up. Elegance cat-eye in gold and violet. Looks li'l bit more sexy than my last romantic proposal. Colors should fit for almost all dresses in varoius shapes and colours. Remember to use concealer under eye if you use violet in lower eyelid - this colour underline bags :) Kisses!#

Ta piosenka nigdy mi się nie znudzi <3









Użyłam
# I've used #


17 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż , masz śliczną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż :) fajna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż! Przy fioletowym cieniu do powiek nie można zapomnieć o zamaskowaniu sińców pod oczami. U Ciebie okolica pod okiem jest idealna, ale oby inne dziewczyny nie zapomniały o tym ważnym kroku w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż idealny! już od dłuższego czasu odwiedzam Twój blog :) jesteś dla mnie inspiracją!
    Jestem świeżą blogerką gdybyś tylko mogła zajrzeć i udzielić mi parę rad byłabym bardzo wdzięczna ! Pozdrawiam :*
    makeupbykusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję!
      Chętnie odwiedzę Twój blog
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. świetny!
    jak dla mnie będzie świetną alternatywą makijażu dziennego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie mega podobne :) ale jak Ci fajnie w takim!:)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...