niedziela, 26 stycznia 2014

BLUE JEANS | MAKIJAŻ ŚWIADKOWEJ - KASIA I JEJ GRANATOWY SMOKEY EYE

Cześć! Dzisiaj chciałam pokazać Wam makijaż, który wykonałam na Kasi jakiś czas temu. był to makijaż świadkowej na ślub. Zauważyłam, że w blogosferze modnym określeniem stała się "metamorfoza" - zdjęcia bez makijażu i umalowane. Czy nie uważacie że to określenie jest trochę nietrafne? Trochę przesadzone? - makijaż to makijaż a nie żadna metamorfoza ;) Zatem dziś makijaż Kasi - granatowe smokey. Buziaki!







9 komentarzy:

  1. Super makijaż, modelka bardzo korzystnie w nim wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, ale też śliczna modelka. :) Piękne rysy twarzy. Jedyne co mogłabym zasugerować to zmiana kształtu brwi, bo są za blisko oka i tworzą "złą" minę. To tylko moja skromna sugestia, poza tym wszystko jest naprawdę OK. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ale ślicznie w nim wygląda *.* :O piękna modelka <3
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie w nim wygląda. Masz talent. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna metamorfoza !!! ale blog niesmaowity..bardz mi sie tutaj podoba i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...