wtorek, 14 stycznia 2014

AT LAST | MAKIJAŻ WIECZOROWY, PRZYDYMIONA ZIELEŃ I ZŁOTO

Witajcie! Zbliża się sezon studniówek, dlatego dzisiejszy makijaż stworzyłam z myślą o balu studniówkowym. Połyskująca zieleń i złoto to idealne kolory dla podkreślenia brązowych oczu. Makijaż jest dość łatwy do zrobienia - żadnych kresek czy sztucznych rzęs, jedyne o co musimy zadbać to dokładne rozcieranie. Cienie nałozyłam na bazę z czarnej kredki aby podbić intensywność.
Apropos, mam nowe oświetlenie do zdjęć z czego bardzo się cieszę. Jeszcze nie do końca ogarniam jego użytkowanie (inna jakość zdjęć), ale jestem zadowolona :) Minus jest taki, że niemiłosiernie zżera kolory ;) 
Dajcie znać jak wam się podoba ta propozycja makijażu, cześć!

#Hi! A hundred day's ball season is comming, so I've made something for this occasion. Shimmering green and gold will be perfect for brown eyes. Make-up is quite easy - you have no eyeliner or false lashes, just a lot of blending so I think everyone can handle this :)
My new light is fantastic. I need more time to seize it, but effect either way is great even if it growing a pale.
Tell me what U think about make-up, see ya!#












Użyłam
# I've used #

21 komentarzy:

  1. your skin is to die for! sooooo smoth and flawless!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://red-mylips.blogspot.com/2013/10/favourite-foundation-la-roche-posay.html
      http://red-mylips.blogspot.com/2012/12/make-up-what-for.html

      Usuń
  2. Kiedys wykonalam podobny makijaz, slicznie Ci w kazdej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ten makijaż bardzo kojarzy z latem :) Piękny jest! Kolory super

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny, naturalny makijaż
    Twoja skóra świetnie się prezentuje1

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż , wyglądasz cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, niby subtelnie, a oko przyciaga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta zieleń! Jakiej to firmy? :) Oczywiście obserwuję i na fb i na blogerze :) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie :) Zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno ciemna zieleń jak i jasna połyskująca firmy kobo :]
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Oprócz tego, że makijaż rewelacyjny, delikatny ale z klasą to jeszcze świetnie fotografujesz się na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! eteryczne zdjęcia, świetne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i zdjęcia! Jakiego używasz aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tym makijażu! Ślicznie podkreśla Twoją tęczówkę.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie !
    Strasznie podoba mi się to twoje lekkie upięcie włosów!
    Wyglądasz jak marzycielka albo romantyczka ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na takim efekcie mi zależało a fryzurka bardzo prostado zrobienia :)

      Usuń
  13. a ja tak oglądam i oglądam Twoje makijaże i nie mogę przestać się zachwycać !! ;) jaka Ty jesteś śliczna :)!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...