czwartek, 28 listopada 2013

TOP 10# 3 KOLAŻ MAKIJAŻY

Szybko zleciało, kolejne zestawienie! Choć ciężko mumer 1 nazwać makijażem, to bardziej charakteryzacja :) W makijażach można wyczuć wpływy jesieni - dużo ciepłych kolorów - brązów, miedzi oraz czerwieni na ustach. Zawsze wydawało mi się, że nie robię makijaży pod wpływem pór roku, jednak zestawienia top 10 uświadamiają mi, że podświadomie to robię :) Więc, który jest waszym ulubieńcem? :)

#My last 10 make-ups ( I know the first one is not exactly a make-up). I can feel an autumn when I'm looking at all of it - warm colors - brown, copper, red lips. So tell me, witch one is your favourite? #


13 komentarzy:

  1. Każdy ma coś w sobie!:)Nie potrafię wybrać tego jedynego! Świetnie malujesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tadzik i 4 i 6 no i 9! moje ulubieńce! (;
    A i tak wszystkie cudne (;

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie 6 i 8 !! są piękne i nadają się na wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubieńcy - nr 2 i nr 10 <3 W dwójce ZAKOCHAŁAM się w oku, jest fantastycznie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy makijaż ma w sobie coś co mi się podoba, bardzo ciężko wybrać, podoba mi się 3, 4, 6, 9.. o charakteryzacji nie mówiąc bo jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne makijaże, szczególnie ten z pomarańczowymi rzęsami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piekne, nie każ wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne, jesteś bardzo utalentowana :) Zazdroszczę (pozytywnie oczywiście:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...