środa, 13 listopada 2013

TEADROP| MAKIJAŻ FASHION - BORDOWE USTA I ZŁOTE BRWI

Sesja odbyła się jakiś czas temu. Z Luizą współpracowałyśmy już wcześniej, świadomie zaprosiłam ją do tej sesji, bo według mnie jej uroda idealnie komponuje się z makijażem jaki chciałam wykonać.  Pierwszy raz to ja byłam fotografem! Sprzę Luizy, obróbka wykonana również przez nią, no ale ktoś musiał pstrykać! :) Sesje fashion to zdecydowanie moje klimaty, powiedzice co sądzicie na jej temat. Buziaki!

#Photo shoots with Luiza while ago. Luiza's face is perfect for fashion make-up, that's why I invite her to this session. And she was perfectly professional as always. I was photographer for a first time! Like in my teenage dreams... I love fashion session, tell me what you think about it!#











16 komentarzy:

  1. boskie zdjęcia ; ) faktycznie, Luiza idealnie pasuje do ich klimatu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajna ale mogę prosić o opisanie makijażu. Na jednym zdjęciu usta są fioletowe, na innym czerwone. To samo z oczami :) Jakich kolorów użyłaś rzeczywiście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta pomalowane konturówką w odcieniu jagodowym. Oczy to jeden jasny matowy brąz w formie smokey, bez malowania rzęs. Pod łukiem brwiowym odrobina różowego cienia.
      :)

      Usuń
    2. Dziękuję.

      Usuń
  3. Cudowna sesja! Świetnie wyszedł makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie - czad!!! okładka Vogue jak nic ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia!! makijaż idealny na sesję

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sesja naprawdę, tak btw. to bardzo podoba mi się ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na makijaż a zdjęcia są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest cudowne, jak z okładki jakiegoś magazynu! Idealny pomysł z brwiami, strasznie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ciekawą urodę i pasował jej ten oryginalny makijaż

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...