niedziela, 17 listopada 2013

BANG BANG | MAKIJAŻ Z UŻYCIEM CZERWIENI KOBO

Dorwałam jakiś czas temu piekny pigment z KOBO w odcieniu pomarańczowej czerwieni. w końcu przyszedł na niego czas. Czerwieni raczej rzadko używa się w makijażu dziennym czy wieczorowym, ale od dzisiaj stwierdzam, że bardzo go polubiłam i napewno nieraz "ubiorę". Aby nie przytłoczyć makijażu i aby efekt końcowy nie przypominał makijażu Drag Queen pominęłam dolną powiekę.

#Red is not too much popular color for daily or evening make-up. Since today i can say, i really love it and I'm gonna use it more often. "Hot orange" pigment from KOBO is fantastic shade!
Make-up is perfect fo party, is not too heavy, cause lower eyelid is untouched.#










31 komentarzy:

  1. Jeju! Patrze na tw Twoje makijaże i zaniemagam !
    Fantastyczny! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pięknie wyglądasz:) Mi by taki makijaż nie pasował bo mam za bardzo problematyczną cerę i inny typ urody..ale nie mogę się napatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydawało, że nie będzie pasować, naprawdę :)

      Usuń
  3. bardzo fajne połączenie kolorów, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień rzeczywiście jest rzadko wykorzystywana na oku, bo na ustach to już zupełnie inna sprawa:) Bardzo spodobał mi się Twój makijaż, szkoda, że ja w takich odcieniach wyglądam bardzo źle. Rudości i czerwienie niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia dobrania odpowiedniego odcienia? Myślę, że znalezienie odpowiedniej tonacji czerweni (ciepła/ chłodna) i połączenie z neutralnym kolorem jak czerń czy brąz załatwiłaby sprawę :)

      Usuń
  5. ale piękny makijaż. Jesteś taka śliczna ze nie mogę się patarzec:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ! ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super w nim wyglądasz, makijaż bardzo odważny i bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwień na powiece jest cudowna! Patrze i patrze, tak mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko wygląda ten makeup a te rzęsy są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  10. C U D O W N E ! To moja krótka odpowiedź na ten makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż pierwsza klasa:) usta w intensywnym kolorze zawsze są mile widziane :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny ten pigment
    cały makijaż wygląda rewelacyjny
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pigment jest świetny :) bardzo mi się podoba ten kolor :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygląda ten makijaż właśnie z tą "nagą" dolną powieką <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś piękna!:) A takie usta właśnie mi się marzą, ah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ja mam za to bardzo blade usta i widać je dopiero gdy użyję ciemnej szminki, ah :)

      Usuń
  16. Piękny makijaż :) Zdecydowanie nie dla mnie ze względu na cerę, ale tu prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problemy z cerą, gruntt to dobre krycie

      Usuń
  17. Mam taki kolor w swoich odcieniach, ale nie mam odwagi by użyć go w tak widoczny sposób. Zazwyczaj łączę z grafitem i szarościami.

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny makijaż;) wykorzystałam u siebie tez podobne kolorki ale nie tak ostro ;p : fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jakie piękne usta!!! Cudowny makijaż, przepięknyyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog :) Robisz przepiękne i interesujące makijaże, do tego Twoja uroda... :) Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...