poniedziałek, 7 października 2013

Makijażowy blog roku i inne :)

Nie chwaliłam się, ale zakwalifikowałam się do konkursu organizowanego przez e- makeupownię na makijażowy blog roku. Oczywiście zachęcam Was do głosowania - na mnie lub inne blogi. Aby wasz głos się liczył musicie pod zdjęciem bloga w komentarzu wpisać "głosuję". Gorąco Was do tego zachęcam!


Przy okazji pochwalę się pierwszym miejscem w konkursie Trustmyself - moja ptaszyna pobiła rywalki :)
i cieszę się jak dzieciak!

Niedługo przygotuję dla Was wpis z makijażem ślubnym jaki robiłam jakiś czas temu, czekam jeszcze na kilka zdjęć. Będzie też makijaż świadkowej :)

Chciałam jeszcze zachęcić Was do zaglądania na moją stronę na facebooku TUTAJ, bo tam będziecie ze mną na bieżąco :) 


To na tyle :) BUZIAKI!



13 komentarzy:

  1. gratulacje! a makijaż po prostu WOW zbieram szczękę z podłogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Makijaż faktycznie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! i nagroda w pełni zasłużona! makijaż po prostu BOSKI! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje rezczywiscie piekny;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, przepiękny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje..makijaz jest obłędnie piekny ...cudowne wykonanie !!!!! cos wspaniałego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, super gratuluję, piękna praca

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...